Jungle Juice Barin sovellus auttaa sitouttamaan asiakkaita
JUNGLE JUICE BAR
Viidakkobaari rynnisti digiin. Me rakensimme sitä varten monipuolisen, räätälöidyn mobiilisovelluksen.
JUNGLE JUICE BAR
Viidakkobaari rynnisti digiin. Me rakensimme sitä varten monipuolisen, räätälöidyn mobiilisovelluksen.
Jungle Juice Bar on luonut yrityksenä vahvan ja kiinnostavan brändin. Viidakkobaarin virkistävät mehu- ja smoothiekojut piristävät kaupunkien katukuvaa. Miten yritys voisi vahvistaa brändiä ja sitouttaa asiakkaita myös digissä?
Tavoitteena oli rakentaa mobiilisovellus, joka parantaa asiakaskokemusta ja yrityksen brändiä. Liiketoiminnallisesti sovelluksen avulla tähdättiin liikevaihdon kasvattamiseen ja asiakasdatan tehokkaampaan valjastamiseen päätöksenteon tueksi.
Kehitimme JJB:lle monipuolisen sovelluksen, josta hyötyy sekä asiakas että yritys.
Käyttäjä voi tehdä ennakkotilauksia ja maksaa juomat sovelluksella. Appissa pystyy tutkimaan tarjontaa ja valitsemaan kätevästi mieluisan tuotekokonaisuuden, oli kyseessä sitten mehu, smoothie tai buusti. Asiakas voi seurata, missä vaiheessa tilaus menee ja milloin sen voi noutaa.
Lisäksi sovelluksessa voi ladata omalle tilille saldoa, lähettää kavereille lahjakortteja ja suositella sovellusta myös muille käyttäjille – tästä palkitaan kookoksin eli viidakkohenkeen sopivin kanta-asiakaspistein. Myös ostoista palkitaan, ja käyttäjä voi seurata appissa kasvavaa kookossaldoaan. Saldoa voi käyttää juomien lunastamiseen.
Sovellus antaa yritykselle tehokkaan viestintäkanavan, jossa voidaan toteuttaa kohdennettuja markkinointikampanjoita. Appi mahdollistaa myös ostokäyttäytymisen seuraamisen, ja siitä kerättyä dataa voidaan käyttää päätöksenteon tukena.