fbpx
29 huhtikuun, 2021

Mitä meistä sanotaan? Asiakkaidemme kokemuksia SuperAppista

SuperApp kokemuksia

Oma appi mielessä, mutta kuka sen toteuttaisi? No me tietysti suosittelisimme itseämme. Mutta sinun ei tarvitse uskoa vain meidän myyntipuheitamme. Tässä asiakkaidemme kokemuksia SuperAppin kanssa työskentelystä. 

Asiakkaidemme SuperApp-kokemuksia

Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille ykkösasia. Ja se tarkoittaa jatkuvaa palautteen keräämistä. 

Olemme saaneet paljon arvokkaita oppeja asiakkaidemme kokemuksista. Rakentavaa kritiikkiäkin on mahtunut mukaan (kenellepä ei?), mutta yleensä asiakkaat kiittelevät meitä sovellushankinnan helppoudesta ja selkeydestä.

Ennen kaikkea seuraavista asioista olemme saaneet vuolaasti kehuja:

Helppous ja selkeys

Tämä on ihan ykkönen. Yleisin palaute lienee: homma toimi helposti ja prosessi oli selkeä. Eipä siihen lisättävää. 

Panostamme palveluhenkeen sekä myynnissä että projektin toteutuksessa. Me olemme tekniikan osaajia, mutta sinun ei tarvitse olla. 

Meidän tavoitteemme ei ole olla markkinoiden halvin tekijä, vaan helpoin ja selkein yhteistyökumppani. Meidän kanssamme tiedät alusta asti, mitä olet tilaamassa ja miten koko prosessi etenee. 

“SuperAppin kanssa yhteistyö oli helppoa ja prosessi selkeä.”

Ami Salmela, Laaksojen Laatupinta Oy

Toimiva prosessi ja viestintä – ei “turhaa säätämistä”

Missä moni projekti menee metsään? Viestinnässä. 

Kaksi kriittistä vaihetta, jossa viestinnän ja yhteistyön on oltava selkeää: myynti ja projektinhallinta. Ensinnäkin asiakkaan pitää tietää, mitä hän on ostamassa ja mitä me olemme myymässä. Toiseksi asiakas haluaa tietysti tietää, miten projekti etenee.

Parannamme jatkuvasti prosessejamme, jotta kommunikaatio olisi huippuluokkaa ja asiakas ajan tasalla. Joskus tulee myös mutkia matkaan, ja se on osa elämää, mutta avoimella ja selkeällä viestinnällä turhilta karikoilta vältytään.

“Tiesin kaiken aikaa, missä projekti menee ja mitkä ovat seuraavat askeleet. SuperAppilla kommunikaatio ja tekniikka pelaa.”

Juha Ruoho, Suomen Pesupaikat Oy

Erinomainen lopputulos

Aivan yhtä tärkeää kuin toimiva yhteistyö on tietysti itse projektin tulos: mobiilisovellus. Sitähän lähdettiin alunperinkin hankkimaan. 

Tarkalla speksaamisella ja selkeällä tarjouksella varmistamme, että meillä ja asiakkaalla on samat odotukset. Näin lopputuloskin vastaa varmasti sitä, mitä asiakas odottikin saavansa. Ja asiakkaan lopputestauksessa otetaan vielä viimeisetkin palautteet ja hiotaan appi viimeisen päälle.

“Saimme projektin aikana jopa parannettua alkuperäistä ratkaisua SuperAppin ansiosta.”

Jarkko Ämtö, Posti Kiinteistöt Oy

Läpinäkyvä hinnoittelu

Ja selkeyden saralla jatkaaksemme: läpinäkyvä hinnoittelu saa myös kiitosta. Teemme selkeän tarjouksen, jonka käymme vielä yhdessä läpi, jotta molemmat osapuolet tietävät varmasti, mitä on tilattu ja mihin hintaan.

Mobiilisovelluksen hinta ei pompsahda yllättäen kesken projektin. Paitsi jos asiakkaan mieleen tuleekin uusia ominaisuuksia, jotka sovelluksessa olisikin hyvä olla. Mutta ei hätää siinäkään tapauksessa. Sitten annamme totta kai uuden, aivan yhtä selkeän tarjouksen lisätöistä.

“Tykkäsimme myös läpinäkyvästä hinnoittelusta, joka olikin suuri plussa hankkeen kokonaiskustannuksia laskiessa.”

Jussi Roito, Juro Sharing Infra Oy

Lisätäänkö sinun kokemuksesi tähän listaan?

Onko sinulla idea, mutta ei vielä sille toteuttajaa? Ota yhteyttä tai juttele kanssamme oikeasta alakulmasta löytyvässä chatissa.

Varaa maksuton konsultaatio

Lue myös

Ota yhteyttä