Sisäiset prosessit haltuun mobiilisovelluksen avulla
BILSTRÖM OY / BILSTRÖM APP
Aktiviteettien luominen ja suoritus
Kuvien ottaminen
Raportointi
Tarve
Sisäisten prosessien kehitys
Bilström Oy tarjoaa autojen myyntikuntoon saattamispalveluita Etelä-Suomen alueella yritysasiakkaille. Palvelun tarkoitus on myyntikunnostaa niin vanhat kuin uudetkin autot laadukkaaseen myyntikuntoon.
Liiketoiminnan laajentuessa huomattiin tarve sisäisten prosessien kehitykseen. Erityisesti tilausten jakaminen ja seuranta koettiin työlääksi. Lisäksi virhekirjauksia syntyi paljon.
IDEA
Tilausten jako- ja seurantaprosessin digitalisointi
Bilström Oy halusi päästä eroon jokseenkin hallitsemattomasta ja työläästä Excel-tiedostosta, jonka avulla asiakas jakoi tilaukset sisäisesti käyttäjien välillä. Tilausten jako- ja seurantaprosessia haluttiin digitalisoida, jotta sisäisten prosessien seuraaminen ja toteuttaminen olisi helpompaa.
Bilström Oy halusi sovelluksen, joka tarjoaa helpon ja tarkan tavan kirjata tehdyt aktiviteetit ja jonka avulla voidaan välttää virheelliset kirjaukset kuten tuplakirjaukset. Sovelluksella haluttiin myös motivoida palvelun käyttäjiä esittämällä ajanjakson aikana ansainta. Ajatuksena oli myös mahdollistaa toiminnan laajentaminen.
Kehitimme Billström Oy:lle Bilström App -nimisen mobiilisovelluksen, jonka avulla operaattorit voi hallita tehtäviä tilauksia. Lisäksi palvelun käyttäjät voivat helposti kirjata autolle tehdyt aktiviteetit ja nähdä ansaitun laskutuksen. Mobiilisovelluksen avulla sisäisten prosessien hoitaminen on helpompaa, virheellisten kirjausten määrä vähenee sekä palvelunkäyttäjien tyytyväisyys paranee.
Sovelluksen etuna on myös se, että hallinto saa mobiilisovelluksen avulla kätevästi tiedon tehdyistä aktiviteeteista laskutusta varten.
Mobiilisovelluksen ominaisuuksia
Kuvien ottaminen
Aktiviteettien luominen ja suoritus
Raportointi
Monikielisyys
"SuperAppin kanssa projektin läpivienti oli erittäin helppoa. He ymmärsivät meitä ja tarvettamme ja välillä tuntui että he osasivat jopa lukea ajatuksiamme."