Kehitimme mobiilisovelluksen helpottamaan kahviloiden kunnossapitoa ja huoltopyyntöjen hallinnointia.
TArve
Mobiilisovelluksen avulla nopeutta kiinteistöjen kunnossapitoon
AMP yhtiöt Oy etsi ratkaisua tehokkaampaan ja nopeampaan tapaan kiinteistöjen huoltopyyntöjen hallinnointiin. Tarvittiin järjestelmä, joka yksinkertaistaa ja nopeuttaa huoltotöiden kommunikointia sekä ilmoitusprosesseja palveluntarjoajien välillä.
Ratkaisu
Sovelluksella tehokkuutta yrityksen viestintään
Kehitimme käyttäjäystävällisen sovelluksen, jolla eri käyttäjätasot kuten loppukäyttäjät eli liiketilat, aluemanagerit ja AMP yhtiöt Oy pystyvät helposti ja nopeasti lähettämään ja reagoimaan huoltopyyntöihin.
Liiketilassa havaitaan huoltotarve kuten esimerkiksi putkivuoto, jolloin tukipyyntö lähetetään AMP-Aid sovelluksen kautta eteenpäin. Pyyntö siirtyy seuraavaksi suoraan aluemanagerille hyväksyttäväksi. Hyväksynnän jälkeen AMP yhtiöt Oy:n pääkäyttäjä näkee pyynnön ja koordinoi sopivan palveluntarjoajan työn suorittamiseen.
Kommunikointi palveluntarjoajan kanssa tehostui ja huoltotyöt nopeutuivat. Sovelluksen kautta on huomattavasti helpompi hallita ja seurata huoltotöitä.
“SuperApp kuunteli oikeasti mitä haluamme ja sovelluksesta tuli juuri halutun kaltainen. Projekti pysyi aikataulussa ja budjetissa. Kaikki eteni määrätietoisesti läpi projektin.”