Sovellus huoltopyyntöjen hallinnointiin

AMP yhtiöt Oy

Kehitimme mobiilisovelluksen helpottamaan kahviloiden kunnossapitoa ja huoltopyyntöjen hallinnointia.

TArve

Mobiilisovelluksen avulla nopeutta kiinteistöjen kunnossapitoon

AMP yhtiöt Oy etsi ratkaisua tehokkaampaan ja nopeampaan tapaan kiinteistöjen huoltopyyntöjen hallinnointiin. Tarvittiin järjestelmä, joka yksinkertaistaa ja nopeuttaa huoltotöiden kommunikointia sekä ilmoitusprosesseja palveluntarjoajien välillä.

Ratkaisu

Sovelluksella tehokkuutta yrityksen viestintään

Kehitimme käyttäjäystävällisen sovelluksen, jolla eri käyttäjätasot kuten loppukäyttäjät eli liiketilat, aluemanagerit ja AMP yhtiöt Oy pystyvät helposti ja nopeasti lähettämään ja reagoimaan huoltopyyntöihin.

Liiketilassa havaitaan huoltotarve kuten esimerkiksi putkivuoto, jolloin tukipyyntö lähetetään AMP-Aid sovelluksen kautta eteenpäin. Pyyntö siirtyy seuraavaksi suoraan aluemanagerille hyväksyttäväksi. Hyväksynnän jälkeen AMP yhtiöt Oy:n pääkäyttäjä näkee pyynnön ja koordinoi sopivan palveluntarjoajan työn suorittamiseen.

Kommunikointi palveluntarjoajan kanssa tehostui ja huoltotyöt nopeutuivat. Sovelluksen kautta on huomattavasti helpompi hallita ja seurata huoltotöitä.

Lue lisää, miten mobiilisovellus parantaa viestintää organisaatiossa.

Sovelluksen ominaisuuksia

“SuperApp kuunteli oikeasti mitä haluamme ja sovelluksesta tuli juuri halutun kaltainen. Projekti pysyi aikataulussa ja budjetissa. Kaikki eteni määrätietoisesti läpi projektin.”
Jarmo Kallioniemi
Toimitusjohtaja, AMP Yhtiöt Oy
SuperAppin toimitusjohtaja Arttu Hujanen.

Onko sinulla idea?

    Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.


    Lähettämällä lomakkeen hyväksyt tietosuojakäytänteemme.

    Lisää töitämme

    Ota yhteyttä