fbpx

Suomalaisen Kirjakaupan kanta-asiakassovellus auttaa sitouttamaan asiakkaita

SUOMALAINEN KIRJAKAUPPA

Rakensimme sovelluksen yhdelle Suomen suurimmista kanta-asiakasohjelmista.

IDEA

Mobiilisovelluksen tavoitteena parantaa asiakastyytyväisyyttä ja sitoutumista

Suomalainen Kirjakauppa on Suomen suurin kirjakauppaketju, jolla on valtava kanta-asiakaskanta. Yhtiö halusi kehittää kanta-asiakasohjelmaansa, jotta se olisi entistä houkuttelevampi asiakkaille, ja jotta Pöllöklubilaisten olisi entistä helpompi löytää tarjoukset, bonukset ja myymälöiden tiedot.

Mobiilisovelluksella haluttiin sitouttaa ja osallistaa asiakkaita tarjoamalla kanava räätälöityjen ilmoitusten lähettämiseen, personoitujen tarjousten esittämiseen ja ainutlaatuisen sisällön tarjoamiseen. Samalla haluttiin tehostaa uusasiakashankintaa. Nämä ominaisuudet yhdistettynä helppoon ja selkeään käyttöliittymään auttaa Suomalaista Kirjakauppaa lisäämään asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden sitoutumista. Mobiilisovelluksen haluttiin myös mahdollistavan asiakkaiden palkitsemisen uskollisuudestaan kanta-asiakasetujen ja erikoistarjousten avulla.

Lue lisää, miten mobiilisovellus voi auttaa yritystäsi asiakashankinnassa.

Ratkaisu

Kanta-asiakassovellus

SuperApp kehitti Suomalaiselle Kirjakaupalle kanta-asiakassovelluksen, jonka kautta kanta-asiakkaat näkevät kuukausittain vaihtuvat klubiedut ja tiedotteet helposti ja nopeasti. Sovelluksen käyttäjä voi myös seurata bonuskertymäänsä reaaliajassa, löytää helposti lähimmät myymälät, tutustua myymälöihin sekä päivittää omia tietojaan.

Sovellus tuo paljon lisäarvoa yritykselle asiakkaiden sitouttamisen ja uusasiakashankinnan näkökulmasta. Mobiilisovelluksella kanta-asiakasohjelmasta on saatu entistäkin monipuolisempi, kun asiakkaat pysyvät paremmin ajan tasalla Suomalaisen Kirjakaupan tarjouksista, bonuksista ja kampanjoista.

Sovelluksella on potentiaalia lisätä ja sitouttaa kanta-asiakaita entisestään. Kanta-asiakassovellus luo myös merkittäviä mahdollisuuksia kanta-asiakasohjelman jatkokehittämiseen.

4 syytä, miksi yritykselläsi kannattaa olla oma kanta-asiakassovellus.

Sovelluksen ominaisuuksia

“Olemme erittäin tyytyväisiä sovelluksen ensimmäiseen versioon. Se on selkeä ja helppokäyttöinen. Saimme juuri sitä mitä tilasimme.”
Minna Tuorila
Customer Experience Manager
SuperAppin toimitusjohtaja Arttu Hujanen.

Onko sinulla idea?

    Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.

    Lähettämällä lomakkeen hyväksyt tietosuojakäytänteemme.

    Lisää töitämme

    Ota yhteyttä